Dato og tid er tors 1. maj 2025 21:55(01)

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 
 akvarie eller terrarie? 
Forfatter besked

Indlæg akvarie eller terrarie?
Jeg sidder med to valg...
Når jeg flytter vil jeg RIGTIG gerne have mine ørkendimmere ud af plasticburene og over i noget glas :D lige nu er de ikke destruktive mod plasticburene - men hvem ved hvor længe det mon holder :roll: :? :lol:

Så jeg har kigget lidt på nogle forskellige muligheder som også er "økonomisk forsvarligt" :D

mulighed 1
akvarie på 70*35*35 til 583 kr
Billede
dertil vil jeg jo skulle trække net henover toppen for at det vil kunne fungere :D men det kan jeg også lige klare 8-)
De er dog den dyre løsning (utroligt nok!), men vil passe perfekt ind i mine pax skabe som er 75 cm brede

mulighed 2
Terrarie på 80*40*50 til 499 kr
(desværre intet billede :( )
mit "bekymring" er at jeg jo ikke kan udnytte den fantastiske højde alligevel, da jeg jo ikke kan have mere bundstrø end højden på den nederste "liste" op til skydelågene alligevel :? og den højde kender jeg jo ikke rigtig... men de vil jo så få plads til at hoppe tosset rundt og satser på at lave en "gravekasse" fuld af bundstø som de kan grave langt ned i :P
de vil muligvis kunne få plads i et andet skab jeg har, men plads mæssigt er de ikke særlig "smarte" - men de er billigere :shock: :o (utroligt nok!)
og jeg er mere "sikker" på at kattene ikke får poterne for langt frem da jeg kan sætte terrarielås på skydedørene :?

hvad ville I vælge?
et større terrarie som er billigere - eller akvarie som er lidt mindre, lidt dyrere og måske lidt mere "handy" i forhold til opbevaring?

vil lige indskyde at der skal gå 2-4 ørkenrotter i hver alt efter hvordan det lige kommer til at hænge sammen med grupper og unger... ;)

tirs 2. jun 2009 09:29(39)
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ]